17 december (:

Idag är det en vecka kvar till Julafton och vi här hemma mår inte så bra!
Pontuz har spytt idag, vi ligger i en jättejobbig förkyldning som aldrig vill gå över..
Ont i magen har jag också. Uscha :/ Hoppas man är frisk till julafton iaf!
 


Vi fårse hur det blir om vi åker till min farmor nu ihelgen eller inte.. Beror helt på hur vi mår här hemma.
Idag ska vi bara ta de lugnt,  ska upp till mamma en stund idag tänkte jag, även om jag inte mår så bra.
Igår kollade vi på Titanic också, den filmen är en av det bästa filmerna jag vet.. Otroligt bra! :)
Så ihelgen eller i början på nästa vecka så blir det att köpa dom sista julklapparna.. Mycket julklappar ska det vara, jag älskar jul :) Men dock säger dom att det ska bli en grön jul i år igen.. Vad förvånad jag blir! usch..
 


Lycka till idag Frida :)
Nu ska vi ta och äta lite frukost och fixa oss.
Puss & Kram! <3


Vad har du på hjärtat?
Postat av: [ Vill du vara modell för en dag? Kolla in min tävling!]



Tjena!

Allt bra?



Har du alltid drömt att bli modell?

Nu har du chansen att vinna på min bloggtävling om att bli modell för en dag och kanske sminkad av en make up artist.

Intresserad? Delta i tävlingen! Jag som håller i det. Sen på julafton får alla chansen att bli modell för billigt pris om

inte just du har blivit vald. Passa på att kommentera varför du just vill bli modell.

Mer info finns på min sida! Kram :)



2008-12-18 @ 14:15:23
URL: http://modellinglove.blogg.se/
Postat av: sara

krya på dig

2008-12-18 @ 14:21:08
URL: http://tarnqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0