5 April 2008

Hej hopp igen! :)

Det har inte varit mycket kladd i denna bloggen på ett tag :/ får bli bättring.
´Jag har legat inne på sjukhus, fick ju som sagt gallsten så har opererats för detta.
Otroligt jobbigt just nu, får inte bära Wilma så måste ha hjälp här hemma 24 / 7 känns de som..
Men det får gå! :) , har ju som sagt min lilla älskling som hjälper till när vi är med varandra!

Nu vet ni hur det ligger till!

Under denna tiden som jag inte har skrivit i min blogg så har de väl inte hänt så jätte mycket.
Varit iväg och besökt min farmor, tagit en hel dag i knalleland och sedan besökt Pontuz gammel mormor.
Varit här hemma i Skene och även i Borås :) men som sagt bara tagit de lugnt..
Sjukhustiden  för mig verkar inte vara över, nu känner dom till och med igen mig och Pontuz när vi kommer dit :P
Men nu hoppas vi att den är över, operationen gick bra iaf så de är ju skönt.. Nu slipper jag dom hemska smärtorna som jag hade just under den tiden..
Så nu är de nya tag!

Idag är de lördag och Pontuz jobbar tyvärr :/
Jag och Wilma är hemma , så vi får se vad som händer ikväll.. Kanske ett litet bad för snuttan! :)
Hon växer så de knakar kan jag verkligen säga, så otroligt snäll är vad hon är!
Wilma väger 4730g :) en stor tjej nu.. Hon fäster blicken jättebra när man pratar med henne, hon äter bra, hon pratar mycket, hon skrattar mycket också :) jag har nog aldrig varit med om en bebis som är så otroligt söt och snäll! Fast, så kanske alla tycker om sina bebisar.. :P

Det kommer in lite bilder om en stund också :)

Ha de bra! Puss & Kram!


Vad har du på hjärtat?
Postat av: monica

hej micaela! Såna fina kort på lilla wilma(på alla er andra åxå) nu var det ett tag sen jag såg henne så hon har väl vuxit en del,hoppas få träffa er på torsdag. Kram Monica

2008-04-07 @ 17:14:26
Postat av: Frida

Hej, ammar inte du ? Såg på en bild att de va en nappflaska med. Hoppas allt går bra. Lycka till :)

2008-04-18 @ 13:42:22
URL: http://FriidaVs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0