27 April Förlovningskalas!

Ja idag har jag och Pontuz haft förlovnings kalas. :P  Fick otroligt mycket fina grejer som vi ska ha i lägenheten när vi väl flyttar ihop! :) jättekul.
Vi har haft en lugn och trevlig helg iaf, varit på Gekås och så.. Men hittade dock ingenting nästan..
Lite smått och gott, sedan har vi varit på en nya Maxi affären också, mycket snygg :)
Imorgon så ska jag och Wilma åka till Kinna med min mamma för att hon ska klippa sig och jag ska in på banken.
har även varit i stan och köpt nya jeans på Stuk :) , mycket fina må jag säga! :D
Jag vill också tacka hela Pontuz familj som har ställt upp för allt idag, tack så mycket! :)

Nu ska jag fixa Wilma för natten..
Puss puss !

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0