Lördag!Vecka 17

Är nu i vecka 16 + 2 ( vecka 17 )
Nu i denna veckan så blir man oftast ganska så hungrig eller ja,
jag är hungrig jämt tycker jag allt. :P
Mår bra, och det har jag gjort hit tills iaf :)
Bebisen är beräknad den 14:e februari. Alla hjärtans dag <3
Jag längtar må ni tro, ska på ultraljud på onsdag och får då hem mina bilder på bebisen.
Det finns inget som är så vacker än att se sitt barn inne i magen. Jag önskade bara att alla dessa månader kunde gå fortare så du bara kom till mig :)
Jag har gått i 114 dagar av 280. 

Har även börjat köpa lite kläder till bebisen.
Igår köpte jag en startbox med :
Haklapp
Underlägg
Mugg
Tallrik
Nappflaska
2 Skedar som man kan ha till att äta gröt eller så med.
 Det var nog de, men sedan så upptäkte jag när jag kom hem att en napplaska fattades
så jag gick ner till affären idag och så fick jag en :) så snällt.
Ska till barnmorskan nu den 28:e september också, ska ringa soc och så. Får troligtivs lägenhet här någon stanns tillsammans med min bebis.
 Tycker att allt flyter på bra.

Ikväll blir det en skön hemmakväll tillsammans  med familjen.
Film & bara krypa ner i soffan och bara mysa. Älskar det.
Sedan ska vi även äta gott också :) hehe.

Nu ska jag fixa allt de goda.
Ha de !
Puss Puss.

Vad har du på hjärtat?
Postat av: jannike

Kul att även du skaffat blogg michaela :D blir en trogen läsare ;) hittade inte bilderna du pratade om ??

2007-09-02 @ 17:36:40
Postat av: Anonym

Gud vad mysigt det måste kännas. Du måste vara världens lyckligatse!:)

2008-01-05 @ 19:38:13
URL: http://louiiize.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0