Torsdag25/10 - 112 dagar kvar till beräknad förlossning.

Har inte skrivit på ett bra tag :/ vet inte varför.. Men det har inte bara blivit av..
men aja, nu skriver jag iaf .
lovar att jag ska bättra mig ^^,

Allt är under kontroll.. Magen växer som bara den.. Men jag tror bebisen mår bra iaf :D
Den lille sparkar jätte mycket typ hela tiden..
Inte varit i skolan idag :/ , orkade inte upp i morse.
Har städat och dylikt idag iaf, varit ute på en lång promenad i det fina vädret med vovven.
30 oktober fyller jag 17år :D men vi ska ha kalas på söndag.
Måndag 29 barnmorskan, 30 oktober soc & onsdag 31 oktober Gekås :) ,
låter som en rolig vecka må jag säga.
Det är ju lov nu med, eller ja :) de börjar imorgon må jag säga!
Annars under lovet så har jag funderat på att åka till Stockholm.. Hem till min lilla Erica, men vi får se :) kan ju alltid hoppas på det bästa!


Jag önskar bara att vi kunde prata som vuxna människor,
Vi ska dela detta vackra barn tillsammans, och inte ens kan vi snacka med varandra?
Tycker att det är så otroligt tråkigt, jag begär inget mer än att bara kunna prata med dig.
Behöver inte umgås eller något, men prata?
Du har förändrats sedan vi var tillsammans, vilket också är synd :/
Kommer de ens vara intressant för dig?
Kommer du älska detta barnet lika mycket som jag älskar de?
jag känner en sådan stark oro i min kropp.. :/

Nu ska jag duscha, och sedan får jag besök ^^,
Puss & Kram!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: emelie (onlyems)

jag vet hur det är med "pappa" problem..

2007-10-25 @ 18:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0