Tisdag 30 /10

Min födelsedag idag då :)
Vaknade av en massa pussar i pannan av min mamma.. Haha :)
Gick upp och gjorde en god frukost, har varit hos soc idag med..
Det gick la sådär :/ , lite bajs hit och dit.. hatar dom! uscha..
Aja, annars har dagen varit bra, fick ännu mera pengar på posten..
Farmor & pappa hade skickat. Tack så mycket <3
Imorgon var de ju tänkt att vi skulle till Gekås :/ , men de blir inget av med det inte.
Morfar behövde hjälp så mamma ska dit.
Men skitsamma, de blir på torsdagen istället! :) Wohow.
Åker dock halv 8 på morgonen är där typ vid halv 9.
Så imorgon ska jag nog iväg till Kinna en stund och kolla lite tror jag!
Vill köpa en ny parfym och så med.. Så ja :), vi får väl se.

Ikväll ska vi även äta en tårta :D gott gott.
Blev även bjuden på Kina mat idag, hur gott som helst!
Hoppas att bebisen tyckte det var lika gott som jag. För mätt det blev jag allt!
Haha, börjar känna mig ganska tjock :S, jackor och dylikt börjar bli försmå !
Mamma kläder har jag iaf, vilket känns ganska skönt, sedan går jag kanske mycket i leggjeans och så också.

Nu ska jag kolla lite på tv, och vänta tills min kära vän ska ringa ^^,

Puss puss <3

Vad har du på hjärtat?
Postat av: emelie (onlyems)

grattis :D

2007-10-30 @ 19:22:11
Postat av: Pontuz Fritzson

Varför skiter du i att svara när jag rimger, betee dig som en vuxen och säg vad problemet är!
Mvh

2007-10-30 @ 21:58:20
Postat av: sara vipsjö

Grattis :) lycka till med bäbisen, låter hur mysigt som helst.

2007-10-31 @ 10:42:45
URL: http://saraviipsjo.blogg.se
Postat av: fanny

hej tjejen! jag är också snart fyllda 17 år och längtar verkligen efter mitt första barn. men jag vill gå ut min stylist utbildning först, har bara ett år kvar ;)
Stå på dig och verkligen lycka till! ska följa din blogg och det ska bli så spännande. LYCKA TILL :)

2007-11-03 @ 11:54:58
Postat av: jannike

GRATTIS :D (lite försent) ;)

2007-11-03 @ 12:35:31
URL: http://ankidahlstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0