Måndag 29/10

Söndag 28 / 10  :
Igår som sagt så hade jag ju kalas och så här.
Mycket roligare än förväntat :),
Fick mest pengar och så.. tack tack.
Pratade lite om jul & vi kom fram till det att vi ska fira jul i Varberg hos moster & dom..
KUL! :D , det var änna några årsedan nu, så det ser vi fram emot.
Annars så var denna dagen jättebra, på kvällen var vi nere hos grannen och tjötade lite skit jag & min kära mor.

Idag:
Vaknade vi 8 idag :) , Gick upp och gjorde frukost & satte mig framför tven.
Usch vilket tråkigt väder det är :/, och jag som ska iväg till barnmorskan.
Men men, det gick bra där med.. Hade gått upp 2 kg till så nu har jag gått upp 4 kg sammanlagt :D
och det är ju inte jättemycket, inte vad jag tycker iaf. Hon mätte magen och den var 23 cm.
bebisen mådde jättebra & sedan fick jag ta blodprov och så..
Sedan så har denna dagen varit ganska lugn och skön så sätt.
Imorgon är de min födelsedag och då ska vi iväg till Soc, därför hade vi kalaset ihelgen.

nu ska jag gå :)
Have a nice day..

Puss & Kram


Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0