Lördag 27/10

Klockan ringer 07:00 & jag bara stänger av den. :P
Min hund kommer upp och ger mig ett slick i örat, det kunde jag nog behöva.. Haha.
Käkade frukost & gjorde mig i ordning..
Jag & mamma åkte ner till Göteborg för att hämta de nya Skötbordet som jag har köpt.
Sedan åker vi vidare till en mobilaffär för att  hämtar Jannes telefon och åker sedan hem.
Lastar in skötbordet här hemma och åker iväg & handlar och nu är vi hemma..
Ganska skönt det.


Jag förstår mig inte på dig & ditt drickande.
Allt skulle bli så bra & du lovade att inte dricka så mycket som du har gjiort.
Bullshit, du kan aldrig hålla vad du lovar..
Torsdag & fredag drack du, idag köpte du ännu mera som du ska häva i dig ikväll..
Kul, vi som ska ha kalas här imorgon.. Du kommer ligga på soffan och lukta gammel alkohol! * kul kul *

Skulle ju som sagt börjat baka & dylikt nu när vi kom hem.. Tappade lusten till allt ihop.

Nu ska jag gå!
Puss & Kram!

Uppdatering ^^,
Har precis bakat en sockerkaka med lite citron i.
Som sagt , kalas här imorgon! Ska upp tidigt och göra en stor bamse tårta! :D
Undra vad man får när man fyller år :), vad tror ni? 

Nu ska jag ut på en promenad med min hund!
Puss & Kram


Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0