Kalas idag då! :D

Satt igår och kollade film med mamma till mitt i natten.. :) haha,
läskigt, men men..
Ställde klockan och sedan gick vi och lade oss..
När klockan ringer i morse så  stiger jag & mamma upp ur sängen.
mamma sätter sig vid datorn för att kolla lite, och kommer just då på att man ska vrida tillbaka klockan :O
Haha, jag gick upp kl halv 7 istället för halv 8 :P
Min bror stiger även upp, jag ställer frågan :
- Vet du ens hur mycket klockan är?
- Ja, halv 8
- haha, nej nej, man ska ställa tillbaka klockan 1 timme, så klockan är bara halv 7
- vafan, aja :D uppe med tuppen
Snacka om tabbe, aja :) gjorde tårta, städade och nu sitter jag här!
Ska strax duscha och fixa mig snygg ;) hahha..
Sedan blir de kalas! : ), massa paket kanske

Aja, ska dra nu!

Ha De bra! <3
Puss Puss


Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0