Tisdag 27 / 11

Seg dag idag :O  Gick upp vid 9 och sedan pratade jag med Jannike en stund på msn innan jag åkte ner till apoteket.. Annars har jag varit hemma och tagit det lugnt för en gång skull.. Inte varit någon hemma förutom min hund :) <3 Sedan så har jag ju såklart varit ute och gått med honom..
Ska städa lite nu, sedan ska jag ner till Denise en stund :)
Pratat med Erica idag också, saknar dig massor ska du veta.
Hon kommer ner den 11:e dec till oss! :)

Nu ska jag städa! :D
Puss <3


Säg inte till mig att jag är för ung, att jag borde gjort abort, att jag inte kommer klara det, att man måste vara två om det. För det stämmer inte. För det första är mamma ingen ålder, för det andraär abort inget man ska använda som preventinmedel, för det tredje klarar man sig bättre om man är själv (iaf senare, kan vara jobbigt & tufft i början)! Låt mig göra som jag vill, sköt erat eget istället!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Anonym

de kommer gå bra med bebisen de vet jag :)

2007-11-30 @ 15:37:49
URL: http://quube.blogg.se
Postat av: Björn

du var inte liten du, den största jag har sett. Napoli FTW

2007-12-01 @ 18:40:49
URL: http://malicers.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0