Tisdag 13 / 11

Gick upp vid 8 idag, gjorde frukost & käkade..
Sedan var de bara dags att göra sig i ordning. Har varit på Fonus i Göteborg med mamma, moster & hennes man.. Beställde tid inför begravning och så. Så 21 / 11 så är begravningen i Göteborg. :'/ saknar dig redan Morfar. <3
annars så har dagen varit lugn.. Tog en fika efter vi hade varit på Fonus vilket var jätte gott :D Sedan åkte jag & mamma ut till kållerd för att jag ville ha nya skor.. Hittade ett på svarta stövlar , och sedan så fick jag ett par röda skor för 49 kr bara.. Billigt och bra :)
Tyckte la inte speciellt mycket om dom men de roliga var att dom var så otroligt sköna att gå i så varför inte.. Haha :D

Kvällen har varit bra, kollat lite på tv och så!
Igår så var de ju Fotbolls galan och Zlatan fick guldbollen.. Grattis :P haha.
Så snart ska jag sova tänkte jag, är ganska så trött efter denna dagen..

Ha D bra! Puss & Kram på er!

Dom nya skorna :P

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0