Söndag 25/11

Har inte orkat skirva här på ett tag :/  det har varit ganska mycket nu det senaste..
Begravning och mycket bråk hit och dit, men nu så ska allt sådant vara borta hoppas jag iaf!

Begravningen gick förövrigt väldigt bra, bättre än vad jag hade förväntat mig.
Det var jättefint, klart att det var jobbigt och så. Men fint var det iaf <3
Morfar , vi alla saknar dig massor.
Sedan efter begravningen åkte vi och fikade på ett jättefint fik i Haga :)
När vi kom hem blev det ett jävla bråk & jag vägrade vara hemma..
Men skitsamma.. Allt sådant är löst nu som tur är!

Sedan har det inte hänt så mycket, Var ju och klippte mig och så i början av veckan..
Ananrs så ihelgen har jag umgåts med Denise :)
I fredags så var vi iväg hos Hannah, för Denise skulle färga hennes hår och så, och vi promenerade en hel del!
Igår så snöade som fan :D , men jag & ´Denise backade inte för att gå ner och hyra film..Haha.
Hyrde Beck - I guds namn , Stomp the yard &  Dead Silence :P Haha.. Sen ska kolla på Dead Silence senare ikväll.
Och idag så händer de inte så mycket, som sagt! Myspys hela helgen..
Imorgon är de dags för att bege sig till Barnmorskan :D

Ha D!
Kram

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0