Söndag 11/11 - Fars dag

Detta är den tråkigaste dagen på hela veckan.
Hur ska man fördriva tiden på en söndag?, Vad finns de att hitta på?
Hm, ingenting vad jag förstår. Aja, jag har varit ute med hunden idag iaf.
Pratat lite med Jannike med, vi måste fan träffas snart pucko :D
Mamma åkte iväg till Göteborg och sov där tills idag, vad helt själv hemma.. Sov även själv, tur att jag hade min älskade hund. :) Vad skulle jag ha gjort utan dig?
Dom säger även att hunden är människans bästa vän, och det stämmer.
Hundar, dom sviker en aldrig, lyssnar alltid och tröstar en när man är ledsen. Iaf våran hund.

Något som jag stör mig på är att just du sitter och säger att Christoffer har alltid varit morfars favorit,
du säger även att Janne ska ha flyttat ut här ifrån.. Vad händer nu då?, vad gör han här då?
Hade du tänkt att bara slänga ut mig på soffan eller vad är de frågan om?
Blir bara så jävla trött på detta tjatet, du säger en sak men menar precis tvärt om.. Hur tror du att det känns?
Du fattar inte att allt som du säger om morfar & min bror sårar va?
man känner sig till sido satt hela jävla tiden. Trodde du fattade..
Att du ens kan med och fråga vad det är med mig när du kommer hem..

Vi ska som sagt till Göteborg på tisdag , ska till fonus för att bestämma allt inför begravningen.
Men vem ska med dit då?, Jo men visst så klart att han ska me. Du lovade skor till mig.
Jag frågade idag om vi skulle åka ut till Kållered eller till Sisjön, du kom inte ens ihåg att vi skulle dit..
Det känns ju också himla bra!

Nu orkar jag inte skriva mer, men de var ändå skönt att skriva av sig.


Puss puss.


Vad har du på hjärtat?
Postat av: emelie (onlyems)

jag vill oxå till göteborg :/ har itne varit där sen i sommras .. snyft.

2007-11-12 @ 07:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0