Måndag 5/11

Det regnar och är helt mörkt ute, vad är detta för väder?
Aja, gick iaf upp kl 6. Vaknade av mammas väckarklocka, hon skulle upp och väcka min bror som skulle till sitt nya jobb. Kunde inte somna om så jag gick upp, tog på mig och gick ut en sväng med hunden min.
Kom in, åt frukost & duschade :) Hur skönt som helst. Tog på mig & åkte med mamma ner till affären. Var även inne på Jysk, hittade inget spciellt. Men det är alltid kul att kolla :D
Så idag vet jag inte vad som händer :/ det är så dött överallt. Vill inte bo kvar i denna tråkiga hålan ju :O
Antigen Stockholm eller i Göteborg :) där trivs ja!
det är tal om att mamma skulle åka till Tyskland nu den 20:e vill ju också åka dit :O
Har ju aldrig varit där ju :/ Men men, om hon åker dit så är jag själv hemma.
UNDERBART!! :D


Nu ska jag se till att få något gjort :)
Ha de fint!

Puss Puss
^^,

Märks de att jag har tråkigt eller? ;)


Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0