Måndag 19/11

Söndag  18 / 11 :

Göteborg hela dagen, var i morfars lägenhet och började röja där med mamma, moster & hennes man.
Jävlar va prylar min morfar har asså, shit :O höll på att dö när man väl skulle börja ta i allt.
Tog hela dan de lilla vi fick gjort :P fikade och hade de ganska trevligt även fast det var ganska jobbigt att ta i hans grejer. Han är ju  lixom död :/ men aja, vi åkte hem vid 6, tog vägen om affären för att köpa lite käk till oss.
Alla var helt döda när vi kom hem :O haha, käkade iaf.. Och sedan blev de mys framför tv:en ^^,

Måndag 19 / 11 :

Vaknade ganska tidigt idag eftersom min brors väckarklocka ringer kl 5 på morgonen, mamma stiger upp halv 6 och typ efter de så kan jag inte somna om.. Men jag ligger kvar till kl halv 8 :P mamma åker iväg till Göteborg idag igen för att säga upp morfars lägenhet, sedan skulle hon fixa lite andra grejer med!
Jag åker iväg till Kinna för att klippa mig :D  detta var nog de skönaste jag har gjort på länge!
Efter jag hade varit hos frissan åkte jag till affären för att köpa lite mat och så, och sedan hem :D
Nu är jag hemma och skriver i min blogg och pratar även med Erica på msn som ska komma ner om typ 4 veckor och jag längtar stort :D Saknar henne hur mycket som helst!

Nu ska jag kila :) Hade så bra.
Puss & Kram

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0