Fredag 9 / 11

Dagen idag har varit jobbig men ändå ganska lugn.
Har pratat mycket om morfar med mamma, klart att man känner sig rastlös och vet inte rikigt hur man ska ta allt eller så. Men allt kommer bli så mycket lättare när begravning och så har varit för då slipper man ta tag i morfars grejer igen utan då kan man börja tänka på sig själv lite mera.
Han är lycklig nu och det gör att jag mår bra på ett sätt..
Klar att man är ledsen och så när en nära människa i livet går bort, men det är så naturligt i våran värd.
En människa lever inte för alltid  som man kanske hade önskat!

Men men, annars så har inte det inte hänt så mycket idag.
varit iväg och handlat, lagat lite mat med mamma och så bara.
Tittat på tv, varit ute med hunden och suttit lite vid datorn.

Läste även Emelies blogg, tycker du verkar vara en otroligt söt tjej :)
Tack för att du läser, och du ska veta det att jag även läser din! ;) Haha.
Om de nu är så, så får du gärna adda mig på msn : [email protected]
Har även pratat lite med Jannike idag också, tycker den tjejen är så otroligt go. Och en duktig mamma framför allt.
Sedan så får man ju inte glömma att hon har världens sötaste son vid namn Oliver.
Måste bara tala om att hans rumpa och hans låt, dom vill man bara klämma på!  Usch så sött sådant är <3

Imorgon har jag sagt till mig själv att jag även vill hitta på något, komma ut ur denna lägenhet för att känna den friska luften och få lite andra tankar i huvudet.
Vet dock inte vad jag skulle vilja göra men något iaf :) Någon som har ett förslag?

Nu är de dags att sova :)
Sov gott alla.


Puss Puss <3

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0