Uppdatering

Nu har jag varit hos Barnmorskan.
Allt såg jätte bra ut.. Följer den gröna linjen utan att gå utanför och det känns jätte skönt.
Och hade inte gått upp mycket alls denna gången heller, sedan så ska man ju dock inte prata om bebisen :P
Jag har nog aldrig varit med om någon bebis som är så vild i magen som denna..
När jag la mig i sängen och drog upp tröjjan för att barnmorskan skulle lyssna och känna så ligger hjärtljuden på 180 / 190 slag i minuten, då början man fatta att den är rikigt vild och vaken. :) Men usch, vad de kändes skönt..
Sedan fick jag ställa mig upp så tog hon hjärtljuden igen efter en liten stund och då låg hjärtljuden runt 160 slag i minuten istället..  Och som sagt, huvudet låg neråt iaf och det kändes också ganska skönt :)
Nu börjar jag fatta att det är fötter jag har uppe vid revbenen iaf, det gör så jäkla ont när man får en fot precis under revbenen :O och så sparkar den lilla knodden till!
Det är dock inte den skönaste känslan, men vafan.. Det ska inte vara smärtfritt att vara med barn heller :P haha..
Men annars så sa inte barnmorskan så mycket, inte mer än att vi ska besöka förlossningen på torsdag iaf.
Jag + två andra mammor :) ska bli otroligt intressant..

Efter vi hade besökt barnmorskan så åkte vi iväg och handlade.
De stog en gubbe och sålde massa söta tofflor utan för Mat i Mark i Skene.
Sådana tofflor med fårull i och så, hur mysiga som helst, + att det fanns de småbarn.
Dom var ju dock inte stora, men så otroligt söta!
Och när vi kom hem , så käkade jag och nu sitter jag här .
Ska fixa lite här hemma nu innan Denise kommer ner .

Jag måste bara få tillägga en sak, såg att Gp hade besökt en lägenhet i Göteborg inne på Avenyn.
Jag höll på att få chocken när jag såg den :O ,snacka om snygg.. Men den kostade '' BARA '' 17.000000kr
Det är ju som hittat, hahah :D
Någon som vill köpa den till mig i julklapp kanske? ;)

Ha en underbart bra dag! , för det ska jag ha iaf :D


Puss & Kram!

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0