Torsdag 27 / 12

Ja, nu är de den 27:e december 2007. Vi börjar närma oss det nya året alltså 2008.
Så otroligt härligt, snart kommer bebisen ut , längtar så otroligt mycket!. <3

Jaja, igår så åkte jag hem ifrån Pontuz men ska dit idag igen :)
åkte runt 6 och var hemma runt 7 igår kväll.
Pratade en hel del med mor min , och sedan tog vi de bara lugnt.
Idag så skulle jag åkt iväg till Farmor för att hämta de sista julklapparna, men kom dock aldrig iväg.
Orkade inte åka dit, så får ta de någon annan dag! :P
Men som sagt, idag ska jag  iaf åka till Pontuz igen, trevligt trevligt!
Får väl se vad vi ska hitta på, men något kommer vi nog på!

Duschade nyss och har även fått i mig lite frukost.
Ska strax fixa mig, och sedan kolla en buss mot den stora staden Borås!
Nu är de bara 49 dagar kvar!
Allstå 6 veckor :D gud vad tiden har gått fort. Och snart är min lilla knodd i min famn!
Bebis, mamma älskar dig redan <3

Nu ska jag fixa mig :)
Ha de fint..


Puss & Kram

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0