Tisdag 11 / 12

11:e December :

Ja som sagt är det ju 11:e december idag, inte för att det är något speciell dag mer än att Erica kommer hem :)
Och det ska ju bli trevligt må jag säga, inte nog med det så har Pontuz typ tjatat sönder mig angående Gekås så han fick sin vilja igenom.. Så vi åker dit på fredag iaf.
Trevligt trevligt :D
Så idag händer de väl inte så mycket, ska fixa en god frukost till mig :) , duscha, fixa mig och sedan vet jag inte mer.. Får väl vänta och se vad som händer när Erica kommer hem.
Snart är ce även lucia  :), då ska jag till det första besöket hos föräldrargruppen :P

aja, skriver nog mera sedan.. för nu måste jag fixa frukost..

Bye Bye :)

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0