Söndag 23 / 12

Nu är det bara en dag kvar till julafton.Men det är ingen julkänsla någonstanns  :/
Lite tråkigt, men men.. De får väl gå iaf.
När jag vakade upp hemma hos Pontuz imorse så var de vitt ute vilket jag tyckte var mysigt, men det fanns ingen snö här i Skene sa mamma :(
hoppas att den kommer i natt.  Så är de.

Dagen igår var för övrigt jätte trevlig, jag åkte in till Borås för att möta Pontuz i stan och sedan sätter vi oss på tåget för att bege oss till Göteborg! , vi kommer in dit iaf. Pontuz ska hämta ut pengar och dylikt först sedan drar vi oss vidare till Liseberg!
Det var mycket folk och julmusik på hög volym vilket var jätte trevligt.
Vi gick runt och kollade massor, och jag fick köpt mitt knäckäpple :) , det var väl inte jätte gott men de var inte äckligt heller. Sedan gjorde vi inte så mycket, gick och hade de trevligt.
Sedan när klockan börjar vandra iväg så bestämmer vi oss iaf för att gå och käka någonstanns.
Vi gick ut ifrån Liseberg och drar oss ner mot stan, kollar på alla restauranger men allt är ju svindyrt.
Så till slut så hittar vi iaf en Mc Donald´s nere i stan, men usch.: Vill nog inte ens snacka om den maten. ALDRIG MERA MC DONALD`S säger jag bara.. Fyfan va det smakade, och inte nog med det så var drickan inte ens kall utan varm :( usch fy och blä !
nog pratat om detta, idag så åkte vi iaf till Pontuz mormor och åt lite julmat och så.
Det var jätte trevligt må jag säga, men lite tråkigt att Pontuz skulle väg för att jobba vid halv 3.
Men det gick som sagt ganska bra, var ju kvar hos hans mormor med hans familj :) , satt och pratade mest och hade det väldigt trevligt må jag säga.

Nu är jag iaf hemma och ikväll blir de Bingolotto :)
Så trevligt, är ganska trött nu efter igår.. Gick ju så otroligt mycket :P
Men nu är de mindre än 7 veckor kvar till beräknad förlossning vilket känns jätte bra.
Vill bara få ut den lille / lilla nu, är så nyfiken på hur bebisen ser ut och vill bara pussa på den.
KOM KOM KOM <3

Nu ska jag fixa lite här hemma och så.

Ha en bra kväll .

Puss Puss!

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0