Söndag 2 / 12

Första advent idag :) trevligt med lite julstämning tycker jag allt.
Det har varit en lugn och skön dag, dock ganska tråkigt väder. :/ men de är ju inte hela problemet iaf! Bara att le och se glad ut. Idag så har jag städat lite här hemma, och har även varit på Jul marknad med Denise en stund. Det var mycket trevligt må jag säga. Kollade på alla tomtar, fångade godis (: och tog även lite lotter. Sedan när jag kom hem ifrån detta så var mamma hemma för en gång skull, hon har varit i Göteborg hela dan och hållt på i morfars lägenhet. Men men, kollade på det dom hade tagit med sig hem och sedan pratade vi som vanligt :)
Annars så har denna helgen varit ganska mys (: , mycket som har hänt fast ändå ganska lite. Ska nog inte gå in på detaljer här inte :D haha.  I veckan vet jag inte vad som händer, tar varje dag som den kommer.
Vet iaf att det är skola på torsdag vilket inte är så trevligt men.. Det får väl gå.
Nästa vecka är de unsättning på morfars grav och sedan är de ju föräldrargruppen som börjar, och det ska bli väldigt roligt att få komma ut och träffa andra människor som även är unga mammor, men det är inte alla som är ensamstående men det är ju skitsamma.
Vi på föräldrargruppen ska även besöka förlossningen i Borås senare vilket ska bli jätte trevligt, längtar efter detta så jag tror jag dör :P Om jag längtar redan nu, undra hur mycket jag kommer längta sedan då, när de är typ 7 dagar kvar (: , oj oj oj säger jag bara. HAHA!

Vill även försöka komma ner till Göteborg för att åka till Jul på Liseberg , men om man ska åka dit ska det även vara snö och lite kallt.. Nu är de ju dock bara kallt! Hoppas snön kommer snart så man kan åka dit :)
Annars så ser väl julen ljus ut för våran del, ska vara hos min moster i Varberg och det ska bli väldigt trevligt må jag säga :D hon bor så mysigt och så blir de ju en trevlig julstämning också :D
Nyår vet jag inte vad som händer, skulle ju vilja äta middag med alla tjejer, och sedan dra iväg på någon Nyårsfest. Kan ju dock inte dricka , men de gör inte mig något. Jag har ju något stort i magen som väntar som inte alla andra har! :) Nu är de bara 9 dagar kvar till Erica kommer ner, det ska bli underbart trevligt får vi ju hoppas.
det är bara 74 dagar kvar till beräknad förlossning. Asså gud vad tiden går fort, jag kan inte ens tänka mig att jag har typ bara 2 månder kvar sedan är den lilla \ lillen här :O  och då kommer hela mitt liv förändras dock på ett posetivt sätt.

Det finns så mycket man kan sakna, en viss del av sina gammla vänner som alltid fanns där.
Nu känns de bara som det är ett fåtal kvar.
Tänk allt vi har gjort tillsammans, tänk allt vi har gått igenom tillsammans.. Men vart har det tagit vägen?
Det finns en tjej som kom in i mitt liv ganska tidigt, som fann hjärtat  med en storm, som betydde allt just då.
Vi flög runt överallt, var vi inte där så var vi här lixom.. Men allt sådant är bara borta. Jag trodde de skulle hålla livet ut, men de gjorde visst inte det. Visst, vi snackar och så nu men det är inte desamma som de var då.
Det finns så mycket som har gjort just dig till en annan person, en sida du har visat mig som inte jag trodde fanns.
Jag saknar allt vi gjorde, och framför allt ditt skratt \ leende.
Men men, livet måste gå vidare. Kan ju inte hänga upp sig på en och samma person så sätt heller..
Men du ska veta att du är saknad <3 och du vet vem du är.

Det finns så mycket tankar jag skulle vilja skriva ner, men om jag skulle göra de så skulle hela bloggen vara full och det vill jag ju inte heller :D
Så jag passar på nu att avrunda detta inlägget till ett stort GOD NATT!  för nu ska jag sova!

Sov gott & dröm sött..

Puss Puss!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Frida

Det fixar jag :) Säg bara till på msn hur exakt du vill ha det ;) Puss (:

2007-12-03 @ 19:24:26
URL: http://friidadrotz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0