Söndag 16 / 12

16:e december idag och det innebär att det är den tredje advent :)

Igår var jag bara hemma och tog de lugnt efter jag kom hem ifrån Pontuz, käkade och kollade lite tv..
Skulle ju som sagt hyra film och så, men orkade inte * lat om någon  ;D *
Så vi får se vad som händer och sker idag, ska hjälpa mamma och greja lite i köket om inget annat! sedan ska jag även ner och handla med henne.

Snart är de ju julafton, och då kommer tomten. :) , det ska bli ganska skönt att inte vara hemma på jul. Vi ska ju som sagt iväg till min moster som bor i Varberg, lite tråkigt att behöva åka så långt men de är skönt att kunna sätta sig till ro och bli serverad allt någon gång också..
 Ska även ner till min farmor nu i veckan för att hälsa på lite innan jul, det ska bli trevligt tycker jag.

Min önskelista :
Digitalkamera
Parfym
Pengar
Smycken
Hm, nu vet jag nog inget mer :P

Måste bara tillägga att bebisen sparkade så mycket inatt så jag vaknade utav det.
Åh, jag blev så lycklig.. Jag är alltid lycklig men just när den sparkar så.. Åh man bara ler :)

Nu ska jag hjälpa mor..
Ha de fint.

Puss hej!




Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0