Onsdag 26 / 12

Go förmiddag allt folk där ute!
Är nu i Borås hos Pontuz, eller ja. :P jag kom igår kväll till honom.
Han mötte mig så fint så vid tåget. Åkte iväg och handlade innan vi åkte hem till honom.
När vi kom hem så satte Pontuz igång med mat och dyligt medans jag lekte med den sötaste tösen vid namn Filippa. :) , usch vad jag tycker om denna lilla söta sak.
Vi käkade och hade de trevligt, sedan blev de dags för att kolla på '' Tomten är far till alla barn ''  den filmen är ju bara för rolig. Till det så bjöd Pontuz på glass, mm.. Glass är ju de godaste som finns , till och med godare än godis iaf enligt mig.
Sedan gjorde vi inte så mycket mer, gick och la oss ganska tidigt eftersom Pontuz skulle jobba idag.

Vaknade vid 09:40 i morse och har sovit otroligt bra inatt för en gång skull :)
Gick upp, klädde på mig och sedan gick jag ner för att käka frukost med hans familj mycket trevligt.
Så ja, jag har inte kommit så långt än, satt där nere ett bra tag och pratade med hans mamma och nu så sitter jag här :P haha..
Vi ska åka iväg till Pontuz pappas bror och hälsa på visst, opps :P
Aja, detta blir väl säkert jätte trevligt, sedan bär de av till Pontuz jobb..
Ne, nu så ska jag fixa lite här och göra mig i ordning.

Ha de bra :)


Puss & kram!

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0