Onsdag 12 / 12

12:e December :

God förmiddag allt folk :) , känner mig jätte pigg idag.. Allt har bara rullat på så himla bra.
Jag har käkat, duschat och fixat mig.. Men usch vad kallt det har börjat bli ute..
Stackars lilla mig som inte kan knäppa jackan :/ men aja..
Myskläder har jag på mig idag också, känns så otroligt skönt.. Ska snart möta Erica.. Ska ner till Märkesaoutlet eller hur de nu stavas :P Haha.. Märkeskläder för halva priset iaf :)
Dom har ur snygga kläder,  kan ju tipsa er som bor i närheten av Skene att de ligger vid Gymnasiet :P
Sedan ska vi även ner och handla saffran :P haha..
Förlåt Denise att jag inte kom till skolan idag, vaknade halv 11 :/ Men sådant är livet..
Annars så händer de väl inte allt för mycket idag heller.. Ska på julavslutning på tjejföreningen :), det ska bli trevigt iaf.. Igår så kom ju som sagt Erica hem till Skene, de var verkligen jätte kul att få träffa henne..
Har inte träffat henne sedan i sommras..Så nu hoppas vi här hemma att hon stannar ett tag innan hon flyger upp till Stockholm igen :)

Ne nu så ska jag väl ta och kila :)
 Ha de så bra!

Puss & kram :)

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Eva

hur gammal är du? :)
ha en bra dag!

2007-12-12 @ 13:03:26
URL: http://prinsessavonluthagen.blogg.se
Postat av: Eva

ok. vad gulligt att ditt barn ska födas på alla hjärtans dag! :)
i vilken vecka är du nu?

2007-12-12 @ 13:18:40
URL: http://prinsessavonluthagen.blogg.se
Postat av: Jasmiine

Varför bor erica uppe i sthlm ? :O

2007-12-13 @ 14:32:48
URL: http://Hazze.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0