Måndag 3 / 12

3 December : Usch, vad tiden går undan..
Idag var nog den bästa dagen i mitt liv, telefonen ringer och vem var de.. Jo min lilla syster Alexandra att inte jag svimmade av i telefonen.. Blev verkligen helt överlycklig..
För er som inte vet så är mamma och pappa skilda.. Vi bor i Skene och pappa bor i Göteborg ute på Hisingen.. Men det har varit så mycket problem med pappa och mina små syrror så dom har flyttat till en fosterfarmilj i Kungsbacka  där dom har de jätte bra.. Jag har inte så stor kontakt med pappa utan bara med farmor.
Så jag har inte träffat dom på över säkert 3år eftersom jag inte åker hem till pappa av vissa skäl. Men skitsamma, hon ringde idag iaf och frågade hur det var och dylikt..Sedan fick jag även prata med Johanna min andra syster.
Alexandra är 13 år och Johanna är 11år, fick även deras msn och har suttit och pratat med båda två :) hur roligt som helst.. Till jul ses vi tjejer :)
Usch, jag blev så glad att jag började gråta! <3 att man kan sakna några så pluttar så mycket.
Berättade även för dom att dom skulle bli mostrar :) dom blev verkligen lyckliga!
10.000 olika frågor ställde dom.. Klart att dom är nyfikna, det förstår jag också.. Men som sagt, det var mycket trevligt! :D
 
Idag har jag inte orkat göra så mycket, vaknade sent och har kollat på '' Andra Avenyn '' nästan hela dagen och bara slappat! Ätit som en häst typ :O haha.. Men har även varit ute och gått såklart! :D det är något behov jag har.
Sedan så imorgon ska jag även träffa Denise en stund :) Har saknat henne idag faktiskt..

Jaja, nu ska jag kila!  :)

Hajdo! :D

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0