Måndag 10 / 12

10:e december :

2 hela veckor kvar till julafton.. Usch vad det går fort :D
Idag har varit en ganska jobbig dag för övrigt, unsättning för morfar :/ men jag åkte aldrig med pågrund utav att jag inte orkade.. Jag ville inte se unan sänkas ner i jorden.. Men mamma har berättat hur fint det var och att det inte var så jobbigt som hon trodde att det skulle vara :)
Har kort på den fina '' gais unan '' som vi beställde till honom. Morfar har även spelat i gais så de passade så bra.. Men de finns ingen som har vågat göra så som vi gjorde, vi ville ju att allt skulle vara så personligt för honom som möjligt, till och med prästen var gaisare :)
Jag har legat och sovit ganska mycket idag, trött och matt. :/ men jag fick duschat och så iaf! Så snart ska jag få lite mat i mig och sedan ska jag ner till Denise en stund :D det är alltid lika trevligt..

Jag tror jag har blivit besatt i '' Andra Avenyn *'  :P tycker det är jättebra, någon mer som tycker de?
Imorgon så kommer Erica ner i från Stockholm och på torsdag ska jag till föräldrargruppen :) ska bli mycket trevligt ! Ska även ringa imorgon och avboka tiden hos tandläkaren.. :P Orkar inte gå dit nu! så tar de efter jag har fött :)
Vill även tillägga några ord till Jannike.. Hoppas att Olivers dop var bra och att allt var lyckat :)
Inte nog med det så är Frida en väldigt trevlig person att prata med..
Tänk vilket nätverk man har hittat bland unga mammor, jag trodde först att jag skulle vara själv om att vara ung mamma.. Men nu så vet jag hur många som helst som har barn som är yngre än mig och även äldre..
Kanske även ska åka med Pontuz till Gekås :P, men vi får se hur de blir, har dock inte pratat med mamma än men får väl göra detta så fort hon kommer hem.. För de vore ju jätte trevligt!

Nu är de 66 dagar kvar till beräknad förlossning, jag läntar så enormt mycket. Vill bara föda nu!
Men snart bebis, så finns du i min famn <3

Ne, nu så ska jag kila :)

Puss & Kram!


image28

Min morfars una (:

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Zutnop ;)

my love

2007-12-24 @ 21:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0