Lördag 15 / 12

15:e december :

Som sagt, åkte ju iväg till Pontuz i torsdags för vi skulle iväg till Gekås på fredag förmiddag :)
Men dit kom vi också, trodde verkligen de skulle vara jätte mycket folk.. Men det var typ ingenting :O
Man kunde gå fritt fram överallt.. Blev jätte glad (: , träffade även min moster där.. Som sagt, hon jobbar ju där men de är inte så ofta man har den turen när man väl är där. Sedan måste jag ju även tillägga att jag träffade Måns Zelmerlöw på Gekås, han var där och uppträdde, mycket trevligt må jag säga..
Fick köpt julklappar till mor, janne & min bror (:  Men nu är ju så kommer ju Pontuz med att vi ska byta julklappar så ja.. Vad ska man köpa till han då? och min moster och hennes man? Hm, en del julklappar kvar.. Farmor och dom vet jag inte hur de blir med julklappar och sådant.. men aja de löser la sig också.

Dessa dagarna som jag har varit hos Pontuz har varit helt fantastiska, vi gör sällan något speciellt men ändå så är allt så trevligt. Vet dock inte hur jag ska kunna förklara detta, men de känns bara så bra!
Har även en annan sak att tillägga, 25:e feb 2008 så önskar jag dig all lycka till Pontuz, du kommer klara de ;)

Ikväll så ska jag bara ta de lugnt, funderar på att sticka ner och hyra film och bara mysa framför tv:en..
Jag har kommit på att jag är väldigt mycket för mysiga hemmakvällar och dylikt.
Nu är de inte alls långt kvar till bebisen kommer.. Tycker inte att jag gör annat än att upprepar detta, men det är ca 8 veckor kvar.. Undra hur allt kommer se ut när bebisen har kommit ut , jag har så otroligt mycket funderingar kring detta lilla kryp.. På torsdag ska vi i vår föräldrargrupp även besöka Förlossningen i Borås :D , tänk så trevligt de kan bli. 
 
Ne , nu så ska jag kila :D

Ha de
Puss hej!


Måns , usch så snygg ;)
  
Lilla Filippa, detta är då Pontuz otroligt söta lillasyster!


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Anonym

e du inte tillsammans med pappan till ditt barn då??? :( varför vill han inte vara en del av detta underbara? :(

2007-12-15 @ 23:28:24
Postat av: Michaela

Nej, jag är inte tillsammans med pappan till mitt barn. Jag vet inte, jag orkar inte bry mig om ett svin som han..

2007-12-16 @ 10:53:29
URL: http://ungmamma90.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0