Fredag 28/12

Usch vad livet kan kännas tråkigt ibland.. :/
 Det är så otroligt tråkigt väder ute, inte nog med det så fick vi avliva mina små råttor idag.
Frank & Vimmo hetta dom.. Frank bara låg i sin bur idag, han var så utmattad så mamma sa att det är lika bra att vi åker och avlivar både han och Vimmo.. Mycket rikigt så gjorde mamma det.
Dom har de mycket bättre nu iaf..Men som sagt, nu sitter jag hos Pontuz, var även nere i stan innan för att kolla lite kläder till nyår men de gick dock inte så bra. :P
Har gått och blivit sjuk också :/ , ont i halsen och är mega hes det är så jävla jobbigt rent ut sagt. Får knappt fram mina ord..
Nåväl nu ikväll så ska vi kolla på Hostel || iaf :P , usch.. Den första filmen var vidrig undra då hur denna kommer vara.. De lär vi märka :D

Nu ska jag inte vara osocial mot Pontuz.


Ha en fortsatt trevlig kväll.
Puss & Kram!


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Frida

Klart att du är min nya vän hjärtat :D

2007-12-31 @ 13:35:03
URL: http://friidadrotz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0