Fredag 14 / 12

14:e december :

Igår var de ju som sagt lucia :) käkade lussebullar och pepparkakor och drack julmust.. Mm så gott ^^,
Träffade även Erica en sväng igår med, trevligt trevligt :)
Vid 16:00 åkte jag in till Borås, skulle ju hem till Pontuz som sagt, vi hittade inte på allt för mycket heller.. Kollade lyxfällan och två andra skräckfilmer.. Usch, den sista vi såg var ju urdålig :/ men men. :P

Idag så bär de av till Gekås med Pontuz och hans familj :) det ska också bli väldigt trevligt.. Ska handla julklappar och lite sådant bara. Skönt att komma bort lite ibland med.
Sedan ikväll får vi väl se vad som händer och sker, jag har ingen aning :/ vill dock hitta på något men tror ej att jag orkar det när jag har gått en hel dag på Gekås :P Haha..

Nu är de verkligen inte långt kvar till den lilla krabaten ska titta ut :D
Hela 8 veckor kvar bara. Åh, tänk om 8 veckor då kanske jag sitter med en liten skrutt i famnen :)
Blir så otroligt lycklig bara jag tänker den vackra tanken, men något som är lite roligt är att min mamma blir ju som sagt mormor, kan inte tänka mig henne som en mormor :P haha.  Aja, de åter står ju också och se hur de kommer se ut.
Är inne i vecka 31 + 1 ( v.32 ) Magen den växer och står i  :)

Nu , nu måste jag kila.
Ha de bra.
Puss & Kram  

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0