:/

Varför ska alla hålla på att hacka på mig hela tiden för?
Jag vet att jag gör så jävla mycket fel, att jag inte har kontakt med fadern till detta barnet.
Men om alla bara kunde insé vad han egentligen har gjort mig, så mycket han har sårat mig under detta året.
Jag orkar inte med hur alla bara ska lägga sig i, jag har mitt liv och ni har era egna..
Varför ens lägga sig i en annans?, om ni nu tycker att jag kommer bli en sådan dålig mamma så håll det för er själva. Det är inte så jävla lätt för mig, jag ska kämpa så gott jag bara kan.

När man tänker sig in i att skaffa barn så vill alla ha en stadig familj,
det vill vi alla. Men i alla lägen så kanske de inte går som man har tänkt sig.
En del mammor väljer ju att vara ensam, och en del väljer att ha familj.
Men om inte det funkar, så vad kan man göra?
Jag kan inte göra så mycket mera för mitt barn, än att uppforsta den och finnas där till 110%

Jag fattar inte hur människor kan vara så känslokalla och bara vräka ur sig vad som helst.
Som jag känner mig just nu så är de att jag är så jävla maktlös, kan inte göra något åt detta som har hänt.
Detta barn har inte valt att komma till världen, den har inte valt sina föräldrar .. Den har inte valt någonting, men vem säger att bebisen liv ska se sämre ut än någon annans?
Visst, den kommer nog inte växa upp med sin biologiska pappa, men den har mig?
Jag kan ju inte ta över en mansroll eller bli barnets manligaförebild.. Men de finns så många andra som kan bli de.
En pappa är alltid en pappa, men de kanske inträffar att jag kanske träffar en kille som kan bli precis som en pappa till detta barnet, det vet man ju inte heller..
Så ni som håller på såhär, snälla lägg ner. Det är varken trevligt eller roligt att höra sådant..

God Natt!.


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Frida

Du ska inte bry dig om vad andra säger, (jag vet, lätt för mig att säga) men folk har vart på & hackat på mig med. Man mår så dåligt utav att höra sånt, så man måste skita i det. Jag VET att du kommer klara detta jätte bra. För det första så ska folk inte bry sig, & speciellt inte skriva massa skit, för det andra är det DITT liv DITT barn. :) Puss

2007-12-18 @ 09:59:27
URL: http://friidadrotz.blogg.se
Postat av: vicky

Du kommer bli en bra mamma michaela!

2007-12-18 @ 15:29:17
URL: http://wictoriabuletic.blogg.se
Postat av: Julia

Michaela! du kommer bli en super duper bra mamma! skit i vad alla andra tycker och tänker, det är ditt barn och ditt liv. ingen annans, du har rätt att göra vad du vill. det som känns rätt för dig!!!

2007-12-18 @ 16:41:21
Postat av: Jannike

som du skrev, en pappa är alltid en pappa. å de kommer han alltid att vara, men en pappa är inte alltid en bra förebild å en bra pappa. någon annan kommer att ta sig an ditt barn(mitt likaså) någon gång i framtiden. å se det å älska det som sitt eget. visst ens dröm är att ens barn ska kunna växa upp med både mamma och pappa under samma tak. men ibland är det faktist bättre att gå skilda vägar. (hoppas du hörde nu att jag tänkt till!) kram på dej :D

2007-12-19 @ 14:46:15
URL: http://ankidahlstrom.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag har läst din blogg o bara av att ha gjort det så vet jag att du kommer bli en fantastisk mamma. Lycka till!

2007-12-20 @ 21:28:48
Postat av: Anonym

det kommer säkert gå jättebra :)

2007-12-22 @ 21:36:44
Postat av: Anonym

jag tror du kommer klara det skitbra!!!

2007-12-23 @ 19:23:07
Postat av: Qube

du kommer bli en jätte bra mamma Michaela. Jag vet det :)

2007-12-23 @ 20:49:16
URL: http://quube.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0