Usch vilken tråkig kväll!

Jag har verkligen en sådan ångest över att gå till praktiken imorgon, är verkligen inte på humör :/
Vet inte varför, kommer få gå upp kl halv 5 för att hinna med att lämna Wilma på dagis.
Det känns så jobbigt att behöva lämna henne så otroligt tidigt, älskar att umgås med min dotter <3

Dagen har varit bra i alla fall, har tagit de mest lugnt ihop med Kenneth, träffar inte han så ofta!
Detta är då min mammas gamla kille ifall ni undrade, jag har vuxit upp med honom i stort sett hela mitt liv.
Nu kväll händer ingenting, ska koka lite makaroner till min man som han kan äta imorgon ihop med lite köttfärsås :)
hoppas det smakar älskling!

Blir så jävla trött på våra grannar!
Dom pissar och bajsar i hissen / trappuppgången, jävla svin! Inte nog med det så spelar dom så jävla hög musik så dom väckte Wilma nu ikväll , '' jippi '' Så trött på detta området nu så jag spyr verkligen på dessa kräk som bor här!
Jävla utlänska jävlar! Usch , så får man inte säga :P

Jag har inte ens tänkt på att jag är gravid :P eller ja, såklart att jag tänker på det men jag skriver de inte så ofta i  min blogg! Men jag är i alla fall i vecka 20 och mår jättebra! Magen växer och bebisen lever sitt lilla liv där inne! :)

Ne, nu får jag ta och fixa till de sista innan det är dags för sängen!
Ha en bra kväll!
P&K

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0