Pannkakor och ett varmt skumbad!

Som ni kanske läser på rubriken så har jag lagat pannkakor :) åh så gott det var.. Hade lite glass till..
Det finns inget som är så gott!

Idag har vi inte gjort så mycket annat.. Kl 15.00 kom min lilla kristall och hämtade mig efter jobbet, vi åkte iväg till Bolaget och han handlade lite öl, det är ju fotboll ikväll ;)
Sedan hämtade vi Wilma, och vi fick även hämta upp Pamela och Filippa istan för dom har ingen bil efter Pamela och Håkan krockade, så ja! Då fick de bära av till Ebbared en sväng sedan så åkte vi upp till Monica och fixade hennes datormus :) vilket funkade bra!

Så efter maten tog jag ett varmt bad, åh vad skönt det var! blir myskläder och fotboll senare.. Har lovat min älskling att titta med honom! :P
På söndag är de ju morsdag! Fårse vad vi ska hitta på, Pontuz jobbar ju hela helgen och behöver sova!
Hade velat åka till Slottskogen men de går inte, det blir försent på oss tyvärr.
Någon annan som har ett förslag?

Nu ska jag kila!
P&K

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Lina, mamma till Benjamin <3

Du får ju lägga upp bäbismag bilder :) vill ju se!

2009-05-28 @ 13:13:38
URL: http://linaalmgren.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0