30/5 Lördag! - Bullbak och fint väder!

God kväll mina läsare!

Idag har det varit mycket bullbak med fint vänder! , det gillar vi..
Blev väl runt 70 bullar i alla fall, mycket gott! har dock inte smakat på dom än, men min kära pojkvän har ju som sagt gjort och han älskar mina bullar säger han :) får väl hoppas att han menar de också!
 Sedan gjorde jag lite mat, det blev stekt falukorv med makaroner och stuvade grönsaker.. Ganska lätt men det blev rätt gott i all fall, :) Pontuz vaknade när vi skulle äta och efter det så åkte vi ut till Ebbared där Wilma och Filippa hade fått en pool att ha tillsammans..
  Den var jättetuff tycker jag, massa bollar låg där i och andra finesser! det gillar  vi! Bra köp svärmor!

Sedan nu ikväll så åkte Pontuz till jobbet, Wilma sover och jag har precis kollat klart på Robinson!
Tyckte dock att Jarmo skulle vinna, men som sagt! Ellinor vann och hon var också en värdig vinnare!
Grattis till dig!

Imorgon är de ju morsdag vilket innebär att det bär av med en utflyckt någon stanns! :)
Fårse vart vi hamnar!, Pontuz måste ju få sova en liten stund i alla fall!

Nu ska jag fortsätta kolla mina grejer, sedan ska jag sova!
Ha en fortsatt trevlig kväll och god natt!

P&K!


Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0