27/5 Onsdag

God morgon allt folk!
Idag är det onsdag och jag är uppe med tuppen :)
Halv 5 gick jag upp och nu sitter jag här eftersom jag fick lite tid över innan jag ska väcka lillan.
Det blåser väldigt idag :/ vilket innebär mer kläder på sig!
Efter min praktik så kommer min älskling att hämtar mig som tur är :) slippa åka buss hem.
Det känns väldigt skönt i alla fall, nu är ju han ledig i 2 dagar innan han går på sina sista nätter för den här veckan, Underbart!

Idag vet jag inte rikigt vad det är som händer, ska i alla fall upp till Monica för att lämna en datormus som hon ska få låna , men tror inte att hon är hemma när vi kommer :/ men aja , det får gå ändå!
Annars blir de väl bara mys här hemma idag.. Pontuz ska ha Wilma hemma nu i 2 dagar, han ville umgås med sin lilla kristall själv! Vilket jag uppskattar jätte mycket.. Vill inget annat än att ha henne hemma, gillar inte dagis och så :/
Visst, dagis är jättebra så sätt, men vill ha henne här hemma med oss :) haha..

Ja, nu ska jag strax väcka Wilma!
Ha en bra dag!
P&K

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0