26/5 Tisdag - Wilma har namnsdag!

Ja som sagt, det var en sömnlös natt när man har en dotter som vägrar att sova!
Hon somnade om vid 12 inatt :/ sedan somnade jag runt 1 - 2 så ja.. Trött kan man ju snacka om att man är idag i alla fall! men jag överlever..

Praktik idag, var dock inte där så länge eftersom jag skulle till tandläkarn men fick gjort lite där i dag :)
Efter tandläkarn åkte jag hem, kröp ner jämte min sovande älskling.. Mysmys!
Vi gjorde lite mat och sedan bar de av till Ebbared för att hämta en film som vi hyrde som hans föräldrar har lånat!
Den nya Wallander, skit bra var den..Sedan hämtade vi Wilma och så åkte vi till Maxi för att storhandla :)
Mycket mat och mycket städ när man kom hem..

Nu har jag lagt våran lilla Wilma me, hon var så trött våran lilla docka!
Men ack så söt hon är alltså, hon kan så otroligt mycket nu och så busig hon är ;)

Jag är så trött så de blir mys framför tv:en ikväll!
Ha en fortsatt trevlig kväll!
P&K

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0