Min älsklings student!

Igår så tog min älskling studenten, gud vad du är duktig! :)
Han var så söt när han sprang ut och sedan åkte han på ett flak med sina klasskompisar..
Efter de så kom han hem, blöt som han var fick han ju byta kläder och invänta sina gäster, allt var så trevligt igår och mycket fina presenter fick han! Det lönar sig att ta studenten vill jag lova ;)
På kvällen så sov Wilma över hos farmor och farfar medans vi gick ut för att fira Pontuz student..
Vi satt först på en uteservering i stan, jag drack ju som sagt ingenting.. Fick hålla mig till alkoholfria drinkar vilket funkade kanon bra!, mycket goda var dom..
Sedan drog vi till Grand Hotell där det var fullt ös vill jag lova. :) Träffade inte så många jag kände utan fick hälsa på Pontuz vänner som jag aldrig har träffat förut.

Vi inväntade Pontuz klasskompisar som dock aldrig dök upp, eller ja.. Vissa utav dom fanns ju där men inte alla..
Dom hade dragit till X&Y eller vad den krogen nu heter :P Jag Pontuz och Oskar beger oss dit vid 11 snaret, det var så mycket folk att som stod i kön så vi tänkte det att vi drar hem istället.. Vilket vi gjorde också!
Pontuz student var mycket lyckad må jag säga!
Grattis ännu en gång älskling!

Idag får vi se vad som händer, vill ju hitta på något men vet dock inte om Pontuz orkar det :P
Mys blir det ikväll i alla fall, och jag ska se till att vi ska äta något gott också!
Jag älskar mat!

Ne, nu ska jag ta hand om mina små troll här hemma!
Ha de så bra!
Puss & Kram!



             Världens finaste älskling! <3 du är mitt allt verkligen.

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Pålssoninho

GRATTIS PONTUUUUUZ :D

2009-06-13 @ 19:37:30
Postat av: clin

Jag ska till stan imorgon, kanske ta en fika?

2009-06-15 @ 13:54:21
URL: http://angelacaroline.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var med och rösta på mig för månadens blogg.

(http://ssarapettersson.blogspot.com/2009/06/manadens-blogg-tavling-juni.html)

Skriv ett blogginlägg och rösta på mig:)

2009-06-16 @ 19:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0