5/6 Fredag!

Fredag hela dagen lång!
Men usch så tråkigt väder vi har, nu håller vi på att tvätta.. Har dock gjort de sedan kl 7 men allt får vi tvättat idag :) Vilken tur vi har!
Annars vet jag inte vad som händer idag, ska nog försöka ta de så lugnt som möjligt.. Känner mig inte bra i min mage :/ vet inte vad det är, sedan är jag så trött hela tiden och näsan rinner! Usch för det.
Ska jobba lördag och söndag med :) Dock är de bara 3 timmar på lördag och 3 timmar på söndag.. Men det är alltid något!
Sedan har jag praktik 3 dagar , skolavslutning och studenten dagen efter :) Fullspeckad vecka i alla fall!
Måste köpa omslagspapper till Pontuz present med, har inte gjort det än :P

Ne, nu får vi ta och fortsätta här!
Ha en bra dag!
Skriver mer senare!
Puss & Kram!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Zandra

heej. åh va kul med fler unga. (: adda mig på msn. [email protected] (: kram

2009-06-05 @ 12:36:03
URL: http://www.metrobloggen.se/Zandra89
Postat av: Bea

Hej, vet inte om du la till mig på msn eller så men ja tror att du fick fel adress, min msn adress står nu i kommentars fältet :)

2009-06-07 @ 03:30:29
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0