3/5 Onsdag!

Hej hej!

Idag fick vi oss en skön sovmorgon allihopa här hemma, dock vaknade jag vid halv 7 och kunde inte somna om!
Väckte Pontuz vid 8 för att jag ville att vi skulle äta frukost :P  var så fruktansvärt hungrig i morse..
När vi hade ätiti klart och haft våran mysiga morgon här hemma så begav vi oss ner till stan för att jag skulle byta mina skor som jag köpte på Indiska , efter de så gick vi till Knalleland där vi träffade Anneli och Stig ( Pontuz farfar och farmor)
Vi letade en liten studentpresent till Pontuz, dock var de slut de som Anneli ville ge honom så hon hittar väl på något annat :) , sedan bjöd dom oss på mat och även lite söta klädet till Wilma, tack så jätte mycket.. Var verkligen jättesnällt!

Igår så var vi och lyssnade på bebisen, gud sicken livlig liten krabat vi har i magen..
I är vecka 20+4 (v.21) :) så snart kommer du.. Eller ja, det är ju halva tiden kvar!

Ne, nu ska jag kika lite på tv!
Ha en bra kväll!
P&K!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: en blivande ung mamma

Ja verkligen. Man är ju fortfarande samma person. Ja de är jag ^^, Jag är i vecka nio, så inte direkt så långt gången. Jaha så va de. Ja men då blir ju han pappa till Wilma också kan man ju säga :) Hon är så fruktansvärt söt!



P&K

2009-06-03 @ 21:04:22
URL: http://enbebisiminmage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0