18/6 Imorgon är det midsommar

Som ni säkert vet så är det midsommar imorgon :)
Har absolut inte längtat, har haft så mycket annat i huvudet, midsommardagen åker vi iväg till Beddigestrand och har semester vilket ska bli underbart! Komma bort ifrån allt ett tag, dock är de ju ingen utomlandsresa men det duger gott och väl för min del.

Imorgon är det en vecka sedan min älskling stod på flaket och ropade att han hade tagit studenten, hehe så söt var han. Men nu är det över, och han jobbar förfullt :)
  Idag så vaknade jag och Wilma runt 9 kanske, åt frukost och myste. Wilma ramlade rakt in i väggkanten och slog i hela ögat så det ser ut som någon har slagit henne, stackare. Men det gick bra i alla fall, dock är det väldigt svullet!
Sedan åkte vi hem till Monica och åt massa mat, älskar din mat :) sedan for vi vidare till Ebbared och hämtade en väska som ska packas imorgon :) efter all stress så var vi hemma och Pontuz och Wilma tog ett bad tillsammans.
Ikv'äll blir de packning av Wilmas kläder, herregud vad mycket det är :P sedan blir de bara lugnt!

Imorgon blir det åter en massa stress, packning och sedan ska vi även hinna och fira midsommar + att vi måste handla en massa kattmat,kattsand och så eftersom Familjen Fritzson ska passa våra små katter :) , hoppas att vi hinner ut till Sandhult imorgon och hälsa på Drotz Savara, skulle vi nu mot alla odds inte hinna detta så blir vi hemma och firar en liten midsommar här :) kommer bli kanon i alla fall!

Lördag blir att tillbringa sin morgon / förmiddag i bilen, det kommer att ta tid att åka ända ner till Ysta / Trelleborg men det ser vi framemot i alla fall, ska ju ha med oss fika och så :) gott!
Kommer nog inte ha något internet under denna veckan så imorgon lär ju bli sista uppdateringen :P

Måste även tillägga att jag tror att Johanna har fått sin bebis, hoppas på det!
Du har verkligen kämpat in i det sista nu, Grattis min vän <3 :)
Hör av dig när du har kommit hem! :)

Ne , nu får jag återgå till packningen!
Ha en bra kväll!
Puss & Kram

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Anonym

Nej det är det inte, inte skadligt för barnet. Redan frågat barnmorskan och min moster som är läkare för att vara på den säkra sidan. Men däremot är det inte bra eftersom att man kan få.. ah kommer inte på vad just det heter, men som bristningar.

2009-06-20 @ 00:12:46
URL: http://lindaglansins.blogg.se/
Postat av: EMILIA JÖNSSON

hej vännen :) jag har veckans blogg nu i min blogg :) kom och anmäl dig du med! jag drar finalister på torsdag! :D <3

2009-07-15 @ 18:54:38
URL: http://emilliajonsson.blogg.se/
Postat av: Emmelie

hej hej! har en lite outlet i min blogg om du vill kolla in den http://emmelius.blogg.se/2009/july/outlet.html



ha en bra dag :) Kram

2009-07-18 @ 21:29:08
URL: http://emmelius.blogg.se/
Postat av: Anonym

uppdatera mera! =)

2009-09-20 @ 19:01:19
Postat av: Malin, 19 & gravid

Fin blogg :)



Kram

2009-12-02 @ 21:05:58
URL: http://mmylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0