Lördag 3/11

I torsdags morgon åkte jag & min mamma till Gekås för att kolla lite.
Oh harre jävlar vad mycket folk det var. Jag höll på att dö av alla människor som sprang om kring mina fötter.
Men som sagt, jag hittade det jag sökte och det var ju jätte bra :D

Köpte bode grejer till bebisen & mig.
Bebis :
Täcke
Kudde
Sängkläder
Underlakan
Napp
Sparkbyxa
och ett barn andra byxer

Mig själv :
Pyamas byxor,
Tunika
Leggjeans
Sockar
Bh
Trosor
Lite godis :)
Halsband

Det var nog det jag kunde lägga på minnet nu iaf, men det var jätte trevligt att åka dit. :)
annars har jag tagit de lugnt och bara njutit av lugnet här hemma med min mor & min bror.
Ska även köpa Jannikes barnvagn, blev jätte glad när jag läste att hon skulle sälja den och jag var den första som började snacka om den. HAha :D
Ska åka till morfar snart med, älskar min mofar mest av allt :)
Det känns som min bebis har fotbollsmatcher i min mage varje dag, haha :D
Snart är de jul, och vi åker till varberg då ( skönt ) , idag är de även Halloween och så kommer äker sånna däringa läskiga barn som är utklädda :O usch, jag hatar sådant. Usch usch uscha, annars så kommer detta bli en mysig kväll iaf hoppas jag.

Imorgon får vi se vad som händer och sker :) , har inget prlanerat.

Nu ska jag hjälpa till med maten här hemma.
103 dagar kvar :D till min bebis är beräknad.


Puss puss


Här kommer en bild på min mage ;) akta bristningarna på sidan.
haha, det är taget i torsdags 25 fulla veckor

 


Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0